Mikor nagyon egyedül vagy,
Lehull hozzád egy kis csillag.
Hófehér gyöngyök vezessenek,
Mint jó vándort fehér kövek...

2010. március 3., szerda

Elöszőr is szeretnék elnézést kérni, hogy későn fogadtam el a díjjat, másodszor pedig nagyon szépen köszönöm Rékának és Évának, hogy rám gondoltatok! Ez az első díjjam, a szabály szerint tovább kell küldenem, de ezt később fogom megtenni, mert szétnéztem, és mindenkinél járt már.
Mégegyszer NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖM, kedves RÉKA és ÉVA!
Pár dolog magamról:
1. Imádok alkotni, két kezemmel mindig valami újat teremteni.
2. Anya vagyok és feleség, van egy kisfiam, aki nagyon fontos az életemben.
3. Nagyon-nagyon szeretnék kertes házba költözni, közelebb lenni a természethez.
4. Imádom Leonard Cohen és Zorán zenéjét és személyiségét.
5 .Akárhova elutazom, mindig hazavágyom.
6. Szeretem a könyveket, szeretek olvasni, érdekel a lakberendezés és a design.
7. Fontosnak tartom az emberi kapcsolatokat, a hagyományainkat, és megtanultam meglátni a szépséget egy egyszerű virág szirmaiban, a Nap sugaraiban, a tiszta égboltban, vagy éppen a mai napban...a múlt emlék, a jövő titok, a jelen ajándék!

2 megjegyzés:

  1. SZIVESEN DRÁGA!!!
    NAGYON SZÉPEN IRTAD LE A 7 DOLGOT MAGADRÓL,1000 KÖZÜL IS RÁD ISMERTEM VOLNA!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm ezt a mondatot, feldobja az egész napom!
    PUSZI!

    VálaszTörlés